Ofte stilte spørsmål

Levering

Feil adresse og ikke leverte pakker

I tilfelle du har bestilt en pakke til feil adresse, vil pakken bli returnert til oss. Når du har mottatt og refundert, kan du bestille varen(e) på nytt. Vær oppmerksom på at fraktgebyret vil bli trekt og ikke kan refunderes. Frakten er NOK 400,-/produkt (som er inkludert i prisen).

var dette svaret nyttig? Ja Nei

Hvor lang er leveringstiden?

Når du har lagt inn en bestilling, vet vi mer nøyaktig leverings informasjon som blir kommunisert i kassen. Men leveringstiden avhenger av hvert produkt du velger, samt hvor i verden det sendes til.

For “bruks klare” skjorter sendes det ut innen 4 arbeidsdager + frakt 2 dager.

For skreddersydde skjorter legges det til 7 ekstra arbeidsdager.

var dette svaret nyttig? Ja Nei

Bestillingsprosess

Tilbyr Monte Napoleone prisjusteringer på salgsvarer?

Vi tilbyr prisjusteringer på salgsvarer kjøpt 7 dager før salgets start. Restitusjon vil bli oppfylt i form av butikk kreditt, gyldig i 1 år.

var dette svaret nyttig? Ja Nei

Hvilke betalingsmåter godtar MONTE?

Vi aksepterer MasterCard og Visa.

var dette svaret nyttig? Ja Nei

Hvordan legger jeg inn en bestilling ?

 

  1. Legg produktet/produktene du ønsker å kjøpe i handlekurven.
  2. Fortsett til handlekurven for å fullføre kjøpet.
  3. Once at the check-out page, fill in all the required information
  4. Velg en betalingsmetode.
  5. Bekreft kjøpet ditt ved å fullføre betalingen i betalingstjeneste portal, hvoretter en bekreftelses-e-post vil følge.

var dette svaret nyttig? Ja Nei

Tilbyr Monte Napoleone MVA avdrag?

Ja, Mva vil trekkes automatisk hvis leveringsadressen din er utenfor DHL leveringssone. Ellers tar vi oss av alle egendefinerte kostnader og mva for deg slik at du slipper å forholde deg til det.

var dette svaret nyttig? Ja Nei

Hvordan legger jeg inn en bestilling?

  1. Legg produktet/produktene du ønsker å kjøpe i handlekurven
  2. Fortsett til utsjekking for å fullføre kjøpet
  3. En gang på utsjekkingssiden fyller du inn all nødvendig informasjon
  4. Velg en betalingsmetode.
  5. Bekreft kjøpet ditt ved å fullføre betalingen i portalen til betalingstjenesteleverandøren, hvoretter en bekreftelses-e-post vil følge.
var dette svaret nyttig? Ja Nei

Leveranse

Hvor mye koster leveringen?

Levering av alle bestillinger er gratis. Merk: vi kan ikke gjøres ansvarlig for returer.

var dette svaret nyttig? Ja Nei

Sender du til landet mitt?

Vi sender til følgende land:

1. Europa gruppe A
Norge, Nederland, Belgia og Luxemburg, Østerrike, Kypros, Tsjekkia, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Hellas, Ungarn, Island, Irland, Italia, Monaco, Polen, Portugal, Spania, Sverige, Sveits, Storbritannia

2. Europa gruppe B
Bulgaria, Kroatia, Estland, Latvia, Litauen, Romania, Slovakia, Slovenia

3. Internasjonalt
USA, Canada, Australia, Russland

4.Asia
Japan, Korea, Hong Kong, Singapore, Malaysia, Vietnam, Thailand, Indonesia

Hvis du ønsker å legge inn en bestilling og landet ditt ikke er oppført ovenfor, vennligst send en e-post til [email protected]

*Bestillinger fra de fleste land vil bli sendt med DHL
*Bestillinger fra Frankrike vil bli sendt med FEDEX eller DHL.
*Bestillinger fra Norge og Sveits vil bli sendt med BRING eller POSTNORD

var dette svaret nyttig? Ja Nei

Kan jeg endre bestillingen eller adressen min etter at bestillingen er lagt inn?

Vi kan kun gjøre endringer i bestillingen din hvis den ennå ikke er hentet av vår speditør. Vennligst send en e-post til [email protected] med ordrenummeret ditt og endringene du ønsker å gjøre, for eksempel en oppdatert adresse eller en annen vare.

var dette svaret nyttig? Ja Nei

Hvordan returnerer eller bytter jeg?

Se vår returpolicy for et omfattende svar på dette spørsmålet.

var dette svaret nyttig? Ja Nei

Konto

Trenger jeg en konto for å bestille?

I utsjekkingsmenyen kan du velge vær du vil opprette en konto eller ikke. Å ha en konto gjør det enklere å følge opp eventuelle fullførte bestillinger samt gjøre eventuelle fremtidige bestillinger.

var dette svaret nyttig? Ja Nei

Kan jeg endre bestillingen min etter at bestillingen er lagt inn?

Dette avhenger av omstendighetene. Alle bestillinger som legges inn før kl. 15.00 (CET) vil bli behandlet innen samme dag. Bortsett fra på helgedager. Når pakken er hentet av vår speditør er det ingenting vi kan gjøre. Hvis vi fortsatt har produktet du ba om å bytte til, vil vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg. Send oss en e-post med emne: HASTER ENDRINGSORDRE til [email protected]

var dette svaret nyttig? Ja Nei

Jeg har lagt inn en bestilling. Hva blir det neste?

Når bestillingen er lagt inn vil du motta en e-post med en bekreftelse. Hvis du ikke har mottatt en e-post innen 24 timer, sjekk spam-innboksen din eller kontakt vår kundeservice på [email protected] Når bestillingen er sendt, vil du motta en kvittering på nett, i tillegg til leveringstiden.

var dette svaret nyttig? Ja Nei

Finner du ikke svar?

Finner du ikke svaret du leter etter? Kontakt oss ved å sende en e-post. Send oss en e-post